Nova sezona – nov urnik + opis vadb po dnevih

5aa317442e867269008b471f-750-335

Pozdravljeni!

Dolgo pričakovani jesenski urnik je tukaj!

Kot vidite, smo dodali še en FatBurner, popoldanske skupine začenjamo vsak dan ob 17:30 (prva ura), za drugo bodite malo bolj pozorni.

Ob petkih bomo po potrebi dodali še en termin dopoldan in popoldan, zaenrat se ta potreba še in pokazala.

Ob sobotah je zdaj Kettlebell Lifitng zopet na urniku.

Vsi ostali termini so namenjeni manjšim skupinam in individualcem. Za te termine se je potrebno prej najaviti, lahko na email ali pa v Privat MSG na tej strani

V tednu 23.9. – 29.9. bojo vse vadbe za nove člane brezplačne, tako da nas boste lahko preizkusili in se prepričali, ali smo mi pravi naslov za vas in vi pravi material za nas

Se vidimo v Gymu!

272e2df2ae681649a98c66e5beed329f

 

 

Ponedeljek:
Kettlebell Fitnes:
– Namen vadbe je z osnovnimi vajami s Kettlebelli razvijati mišično in srčno-žilno
vzdržljivost.
– Gibe izvajamo skozi celo območje sklepa, tako da obenem povečujemo gibljivost in
stabilnost
– Trening je sestavljen iz intervalov, torek posledično porabimo veliko kalorij, kar je
ključno pri izgubljanju odvečne telesne teže.
– Zaradi uporabe zunanjega bremena (Kettlebell in telesna teža) pridobivamo tudi mišični
tonus (napete mišice v mirovanju), kar pomeni da več kalorij porabimo tudi med samim
mirovanjem
– Vaje: Swing, Push Press, Snatch, veslanje v predklonu, sklece, počepi

 
Torek:
FatBurner:
– Kot že ime vadbe pove, je trening namenjen kurjenju maščob.
– Pridobili boste srčno-žilno in mišično vzdržljivost, okrepili in aktivirali kritične mišice
(okoli medenice, globoke mišice trupa in ramenskega obroča) in pridobili na gibljivosti
– Vaje: vse cardio naprave, telovadni krogi, medicinke, elastike, špage

 

Sreda:
Power Kettlebells:
– Potrebovali smo kar nekaj časa in izkušenj, da smo prišli na idejo, kako ponuditi
Kettlebell Trening tistim, ki hodijo na power… in kako trening za moč ponuditi tistim, ki
hodijo na »Kettle«
– Zato smo ob sredah uporabili koncept treninga za moč, glavni pripomoček pa je
Kettlebell.. ozrioma, dva Kettlebella!
– Namen je razvijanje moči zgornjega dela telesa (vertikalni potiski in potegi) s
kompleksnimi dvigi
– Pridobili boste moč in verjetno tudi nekaj mišične mase (ni tako lahko kot si mislite),
predvsem pa simetrijo v moči zgornjih okončin

 

Četrtek:
Fluid Fat Burner:
– Trening je namenjen vsem, ki čutite, da ste nekoliko »zategnjeni« oziroma je gibljivost
(moč, stabilnost) omejena
– Prvih 30 minut treninga je namenjenu ponavljanju osnovnih gibalnih vzorev s
povdarkom na počasni in popolni izvedbi
– Drugih 30 minut je sestavljen iz osnovnih vaj na krožni način, tako da pospešimo
metabolizem in povečamo porabo kalorij
– Vaje: vsi osnovni gibalni vzorci in gibi, ki jih je v svojo vadbo vključeval Pilates.

Power:
– Četrtkov power trening je namenjen razvoju moči in mišične mase spodnjega dela
telesa, ki je velikokrat zanemarjen
– Spodnji del telesa ne potrebuje toliko variacij v vajah, saj se kasneje prilagodi na
stimulus, zato se vaje glavne vaje ne spreminjajo toliko kot za zgornji del telesa,
spreminja pa se metoda (uporaba orodja) in namen (spreminjanja števila ponovitev,
serij in teže)
– Glavne vaje: počep… počep.. počep

 
Petek:
FatBurner:
– Petkov FatBurner je vedno poseben IZZIV!
– Tehnično ne preveč zahtevne vaje omogočajo maksimalno intenzivnost in izvedbo
– Skupina sama po sebi motivira, tako da lahko vsak iz sebe vedno iztisne svoj maksimum!
– Pridobili boste čvrstot, moč, kondicijo.. izgubili pa odvečne maščobe
– Osvnovne vaje: Vse kar vam pade na pamet

 

Sobota:
Kettlebell Lifting:
– Kettlebell Lifting je najvišnji nivo dvigovanja Kettlebellov. Tehnično dokaj zahtevno,
vendar ko tehniko osvojimo je napredek v moči, vzdržljivosti in gibljivosti izjemno hiter.
– Kettlebell Lifting ima v Sloveniji že dolgo tradicijo, Kettlebells Center pa je (bil) vodilni
trening center v Evropi (kar sveda pomeni tudi po svetu, če izvzamemo Rusijo) po
številu in kvaliteti tekmovalcev
– Sistem treninga je torej preverjen, treningi pa nisi več tako tekmovalno usmerjeni, kar
pomeni več raznolikosti in manj psihološkega pritiska zaradi tekme
– Glavne vaje: LongCycle in njegove izpeljanke

 
Nedelja:
Power:
– Nedeljski power je zopet namenjen razvoju zgornjega dela telesa, vendar tokrat
horizontalnim potiskom in pritegom
– Tako kot vsi power trening je tudi nedeljski namenjen razvoju moči in mišične mase,
dodali pa smo tudi korekcijske vaje, da ne bo prihajalo do nepotrebnih poškodb
– Vaje: Potist s prsi, veslanje v predklonu, opogib in izteg komolca

Mojih 12:
– Skupina namenjena samo in zgolj dekletom
– Namen treninga je učvrstitev spodnjega dela telesa (trebuh, noge in zadnjica) ter
pokuriti čim več kalorij tako na, kot tudi po treningu
– Vaje so tehnično nezahtevne, kar pomeni da jih lahko izvajamo maksimalno intenzivno
– Vaje: izpadni koraki, predkloni, dvigi bokov, trebušnjaki