O nas

trainings

Kettlebells Center je vadbeni prostor na robu Ljubljane. Nahaja se skoraj na podeželju, kjer se boste z lahkoto sprostili in popolnoma prepustili trenerjem, ki vas bodo strokovno vodili skozi naše treninge.

V Kettlebells Centru smo prepričani, da se za vsakogar najde nekaj, kar bo ustrezalo njegovim željam in potrebam! V prvi vrsti pa bomo poskrbeli, da boste iz naših vadb odšli zadovoljni in se na treningih počutili varno! Poleg zavidljive forme, ki jo boste pridobili z rednimi treningi, boste na najboljši možni način poskrbeli tudi za vaše dobro počutje in zdravje.

Za vašo formo in dobro počutje poskrbimo z različnimi vadbami, v prvi vrsti pa seveda ostajamo zvesti Kettlebellom. Pri nas lahko izbirate med naslednjimi vadbami:

  • Kettlebell Fitness je naša najbolj prepoznavna vadba z najdaljšo tradicijo in seveda ostaja na našem urniku na prvem mestu!! Vsak trening bomo izboljševali tehniko dvigovanja Kettlebellov in se učili ekonomičnosti gibanja, seveda pa trening ne bi bil trening, če ne bi nekaj poudarka dali tudi vajam za moč.
  • Poligon je tehnično manj zahtevna vadba, seveda pa je zato lahko toliko bolj intenzivna. Na visoki intenzivnosti na cardio napravah boste izboljšali kondicijo, mišice pa krepili z varnimi in enostavnimi vajami s telesno težo oziroma opremo, ki omogoča varno gibanje (TRX, Kettlebell, vrvi, ribstol, …).
  • Pilates je stalnica na našem urniku že nekaj let.  S pilatesom krepimo mišice, ki so izjemno pomembne za našo držo in gibanje brez bolečin (mišice medeničnega dna, globoke hrbtne in trebušne mišice, vratne mišice, …).
  • Mojih 12 ostaja vadba rezervirana za dekleta! Na treningih boste razvijale gibalne sposobnosti, izgubljale odvečne maščobe in oblikovale telo!
  • Power vadba je novost na našem urniku. V kombinaciji s poligonom bo to vodena različica Superfit  treningov, ki so v našem centru potekali po programu Marcka Gorana Lorencina. Na treningih bomo krepili mišice nog in zgornjega dela telesa!
  • Mobility je prav tako novost na našem urniku in jo izvajamo v kombinaciji s pilatesom. S to vadbo se boste dodobra  razmigali in ponovili nekatere vzorce gibanja, ki so vam bili položeni v zibeljko, pa ste jih (skupaj z dudo in najljubšim medvedkom) tam tudi pustili.

opis-vaj